Friday, 2024-03-29, 6:56 PMWelcome Guest | RSS
Lukovit-Mania™
Меню
Section categories
Игри [9]
Анкета
Коя марка телефон използвате?
Общо отговори: 20
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0

File Catalog


Main » Files » Игри

Entries in category: 9
Shown entries: 1-9

Sort by: Date · Name · Rating · Comments · Downloads · Views
Halo 3




Допълнението Halo 3: ODST към популярната едноименна игра за конзолата Xbox 360 оглави списъка на най-очакваните игри, според проучване на Nielsen Company.

Изследването на потребителските нагласи, което е проведено между 7 и 14 юни, сочи, че от всички гейм проекти, демонстрирани в началото на месеца на изложението Е3, именно допълнеинето за Halo 3 се очаква с най-голям интерес. Нещо повече - цели 53% от запитаните геймъри са обявили, че това е предпочитаната от тях игра.

Шутърът от първо лице Halo 3: ODST, който по-рано се наричаше Recon, беше представен за първи път през есента на 2008 г. Позициониран е като допълнение към третата част от сериала Halo. Очаква се той да се появи в продажба на 22 септември 2009 г.



Игри | Прегледи: 9692 | Файлове: 0 | Добавено от: KriSs | Дата: 2009-06-23 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментари (0)

Spider Man 3


Спайдърмен сюжет

Преди около три години излезе играта Spider-man 2. Спомняте ли си как тогава недоволствахме, защото в сравнение с нейните конзолни братовчеди, версията за PC беше, така да се каже, осакатена. Днес, няколко години по-късно, можем да се радваме, че благините, от които бяхме лишени тогава, са реализирани в компютърната версия на Spider-man 3. На тяхно място обаче се появиха нови проблеми, за които има да се тръшкаме. Като се замисля май на Activision и Beenox хич не им върви със заглавията, отразяващи приключенията на Човека-паяк в PC вариант.

Преди 3 години

Конзолните фенове получиха една качествена игра. Тя предложи нелинеен геймплей, купища предизвикателства в комикс стил, заченки на ролеви елементи и прилична графика. За да има баланс в природата, или по някаква друга причина, ние, компютърните маниаци, трябваше да се задоволим с едно подобие на игра. То, от своя страна, ни предложи възможността да убием 4-5 часа в компанията на линейното и обидно лесно паяково приключение. Е, случват се и такива неща, си казахме тогава и зачакахме търпеливо следващата версия на играта. Сега я получихме. И да си призная, наистина в нея са имплицирани всички онези благини, на които конзолните фенове се наслаждаваха преди три години.По същество Spider-man 3 представлява екшън приключенска игра, реализирана в GTA стил. В паяжината на нейния геймплей са обвързани десет различни сценария, в които можете да се гмурнете. Обикаляйки сравнително големия виртуален град, ще се изявите като същински комикс герой, спасявайки бедното и беззащитно население от набезите на освирепели бандити. Освен това, сритвайки задниците на лошковците, ще трупате специални точки, които подобряват хипер-мега-ултра супергеройските ви умения и...

Трейлър

Игри | Прегледи: 4356 | Файлове: 0 | Добавено от: KriSs | Дата: 2009-06-23 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментари (0)

Colin Mcrae - Dirt


Хляб и зрелища на килограм в Colin McRae DiRT!



Няма нищо по-хубаво от миризмата на асфалт рано сутрин... мисля, че това са думите на всеки един рейсинг фен... фен или геймър, геймър или фен - двете неща са свързани вече, благодарение на бързото развитие на новото изкуство, а именно - дигиталния игрови свят. Паралелен свят, в който можем да правим каквото си поискаме, нали така?

Colin McRae DiRT се намесва в картинката. Дали това ще разруши идилията или ще нанесе нови позитивни мисли и настроения, ще решите вие. А какво предлага играта? На първо място най-голямо впечатление в играта прави размера и - 12.5 GB (моята версия е 10.0 GB, защото... вижте по-долу), а по-нататък съобщението, че нямате PS3 (Pixel & Vertex Shader 3.0), т.е. трябва да си набавите бързичко видеокарта от рода на GeForce 6800 / Radeon X1300 и т.н. След като всичко е налице и сте пред компютъра, държейки геймпад/джойпад/волан/клавиатура в ръчички си пускате играта.

Интересни филмчета и т.н., но интересно е менюто. Трудно е да се опише - нещо като разни кутийки/опции се движат, зуумват се, като ги изберете. Още по-забавното е, че докато се зарежда играта/пистата, на която ще въртите, ще видите пълна статистика, относно средната ви скорост, най-бързи постижения и т.н. характеристики. Музиката е страхотна - инструментала из менютата е доста добър. Накратко - няма да скучаeте!

Графиката е чудесна. Пардон. Графиката е произведение ня изкуството и най-вече на мощния хардуер. Евала на дизайнерите всичко е супер! Докато карате ще чупите различни брони от колата ви, врати, странични огледалца (де що стъкларии има за трошене), джанти и най-важното - ще може да се превъртите от голямата скорост, да се фраснете в някое дърво, докато го правите и да станете на едно голямо... довършете това изречение сами.

Геймплея е интересен. Имате доста режими за игра: rally, rallycross, hillclimb, CORR, crossover, и rally raid varieties. Можете да карате какви ли не оффроад возила - от бъгитата, през SUV и джипове, та чак до Monster Truck (Big Rig... големи джипове с големи гуми... най-просто казано)... направо неописуем кеф...

Проблема е с мултиплеъра, защото има само два режима. Също така трябва да се отбележи, че играта се нуждае от патч-ове (затова запишете този в играта), тъй като е изключително тежка, тромава и повреме на игра ще го усетите най-добре. За съжаление в сингълплеър (не вярвам някой да разцъква играта в мулти), когато се съберат повече от 2 коли на екрана, започва наистина всичко да се "поразмазва" - разбирайте, че кадрите намаляват и почва "сеча". Кофти наистина. Трябва мощна конфигурация с видеокарта, колкото средната месечна заплата, за да ви върви... на максимални графични настройки.

Хубав звук и приятни лафове от коментарите. Още по-интересно и трудно управление на колите, но пък за сметка на това много резлистична физика. Да не говорим, че може би най-хубавото в играта, това, заради което си заслужава да се играе е, че има мн реалистичен звук на моторите на МПС-тата. Всичко е 1:1.



Шапка свалям на Codemasters затова. Както и за чудесната игра. Наистина са се постарали. Очаквам и вие да се постараете на пистата и да не ме изложите. Шегувам се, разбира се - пожелавам на всички ви приятна игра и весели коледни и новогодишни празници!



Запазете усмивката на лицето си и любовта в сърцето си!








Картинки/скрийншотове/уолпейпъри от играта:

Картинка/уолпейпър/скрийншот [01]

Картинка/уолпейпър/скрийншот [02]

Картинка/уолпейпър/скрийншот [03]

Картинка/уолпейпър/скрийншот [04]

Картинка/уолпейпър/скрийншот [05]

Картинка/уолпейпър/скрийншот [06]

Картинка/уолпейпър/скрийншот [07]


Ето и малко видео


Игри | Прегледи: 1564 | Файлове: 0 | Добавено от: KriSs | Дата: 2009-06-23 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментари (0)

Fifa Street 3





Както ще забележите и от снимката, която съм сложил към статията FIFA Street не изглежда реалистична, вместо това футболистите са доста семпли, направени в леко нарисуван стил. Цялата игра, а и цялата серия е в тоя стил - героите се движат супер-пъргаво, правят всякакви акробатични номера, имат си супер-удари и какво ли не. Играта е изключително динамична и изисква много бързи рефлекси, за да успяват да сглобите нужните удари и подавания, за да победите опонента си.

Контролите са относително семпли и хващат навреме, но аз лично на няколко пъти бях издразнен как компютъра успява да прави трик след трик, а вие се издънвате при едно обикновено подаване. За сметка на това обаче когато успеете да направите някакъв по-красив удар удоволствието е доста голямо, често този начин е и единственият да вкарате гол на компютъра.

В демо версията имате възможност да играете само с отборите на Бразилия и Англия на един единствен терен и няма особено много да се види от играта, но е пределно ясно, че FIFA Street 3 е аркадна футболна игра с много обрати, трикове и супер-удари. Препоръчвам я на всички фенове на този тип игри.

Сега малко ще се абстрахирам от играта и ще изложим на показ техниките във Fifa Street 3.Приятно гледане.



Игри | Прегледи: 1276 | Файлове: 0 | Добавено от: KriSs | Дата: 2009-06-23 | Рейтинг: 5.0/1 | Коментари (0)

Time Shift

Неоспорима истина е, че във всяка история, без значение дали става въпрос за класически роман, съвременен филм или книжка за оцветяване, има поне един добър герой и минимум един архизлодей. Е, сюжетът на TimeShift не прави изключение от това правило.
Действията се развиват в едно трудно за определяне време – някъде в близкото бъдеще, в реалност, близка до нашата, но не съвсем същата.

Причината за това объркване е една и се нарича доктор Айден Крон – злодей, който се опитва да създаде костюм-машина на времето. Когато обаче военните решават да се намесят в работата на учените, д-р Крон облича единия от двата готови прототипа и се връща в миналото, за да промени света по свое усмотрение. Мотивите на учения на пръв поглед са разбираеми – той просто иска да създаде реалност, където да може да твори без никой да му се бърка. Без правителството, военните и екологичните организации да съсипват гениалните му изобретения. В резултат на тези така човешки желания, той създава своята антиутопия – въображаемо (по-скоро алтернативно) място, където всичко е от лошо, по-лошо.
За вашия герой обаче не се знае нищо, освен че е

пълна противоположност

на злия учен и че съдбата му поднася възможността да нахлузи втория прототип на времевия костюм. В началото на играта знаете само, че сте от добрите и целта ви е да разберете какво се случва в алтернативния свят, в който сте попаднали, и да направите така, че всичко да си дойде по старому. За да се случи това обаче, ще ви се наложи да се сблъскате не само с десетки добре обучени противникови войници, а и с мегамощни роботизирани същества, които във всеки един момент с голяма лекота могат да ви освободят от бремето на тежката ви мисия.

Хаотичен старт

Разни сгради се взривяват. Някакви типове пътуват напред-назад във времето все едно си хващат трамвая от “Графа” до “Витошка”, а вие си нямате идея какво всъщност се случва. Това е началото на играта. Малко след това обаче се озовавате на едно прекрасно място – бойното поле. Намирате си оръжие и започвате да кълцате вразите на парченца. А това е приятно, особено когато го правите от неприлично близко разстояние и шлемът ви бъде обилно оплискан с лепкава кръв. Колкото обаче да се забавлявате с избиването на подчинените на злия учен д-р Крон, в един момент ще ви дойде малко нагорно. Именно тогава ще научите за

свръхестествените възможности

на вашия костюм. Те са няколко. Първо, благодарение на специалната му изработка той ви позволява да регенерирате здравето си, без да е необходимо да се тъпчете с медикаменти, храна или каквото и да било – сещате се като в коя игра. Освен това в безплатния пакет с възможности фигурира не само опция за пътуване във времето и възстановяване на здравето, а и възможност за контролиране на времето и пространството. Или с други думи - можете да забавяте действието, да го забързвате и дори спирате на пауза. В костюма е вградена и интелигентна система, наречена S.S.A.M. (Strategic System for Adaptable Metacognition). Т.е. изкуствен интелект, който се грижи за вашата сигурност – сканира околността за опасности и ви предупреждава, когато е необходимо; участва в процеса по регенериране на здравето ви и разбира се, ви съветва как най-удачно да използвате дарбата си да ръководите времето.

За да оцелеете обаче в този алтернативен и никак недружелюбен свят, са ви необходими не само уменията, които сте придобили, навличайки специалния костюм, а и много оръжия. Арсеналът е сравнително стандартен за подобен тип игра – имате пистолет, помпа, скорострелно леко оръжие с алтернативна стрелба – гранатомет, хипермощен лък, стрелящ с енергийни стрели и т.н. За малко да пропусна и няколкото вида гранати, които на моменти са от първа необходимост (когато видите повече противници накуп, просто спрете времето и им хвърлете една бомба).

Нереализиран потенциал

Определено внедряването на елементи като възможността за контрол на времето, регенериране на кръвта, различни пъзели и ситуации, в които трябва да използвате някое от специалните си умения, за да продължите, са много добра идея. Проблемът обаче е в няколко недомислици. Първо – цялостното усещане, което играта носи след няколко часа екшън е за еднотипност.

Куестовете са до болка познатите, в които трябва да прекосите цялата карта, избивайки стотици противници, за да направите нещо елементарно – да говорите с някой или да натиснете един бутон. Явно разработчиците са се опитали да разнообразят малко неспирната стрелба като са добавили различни пъзели, които обаче в крайна сметка са доста първични и елементарни. Плюс това повечето от тях имат само един вариант за преодоляване. Това вкарва играча в коловоз, който се стеснява още повече и от наличието на множество скриптирани сцени.

Нещо повече - комбинацията от уменията ви, мощният арсенал и на практика неограничените запаси от муниции снишават предизвикателството до минимални стойности. Например, винаги когато останете на малко кръв, можете да паузирате времето, да напуснете престрелката като през това време костюмът регенерира здравето ви. След това изчаквате няколко секунди да се зареди отново възможността за контрол на времето и се връщате в сражението с гръм и трясък, забавяйки всички около себе си, но не и своето оръжие, което продължава да стреля със едно кило куршуми в секунда.



Игри | Прегледи: 1109 | Файлове: 0 | Добавено от: KriSs | Дата: 2009-06-23 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментари (0)

Devil May Cry 4


Devil May Cry 4, очакваното ново продължение на популярната екшън поредица на Capcom, ще излезе не само за Playstation 3, но и Xbox 360 на Microsoft и дори за персонални компютри, макар и с известно закъснение от половин година, взе решение издателят Capcom с изявление на официалния си японски сайт. Доскоро на приключенията на ловецът на демони Данте можеха да се насладят единствено притежателите на PS2, понеже играта се нареждаше в списъка на "ексклузивните" за конзолата на Sony заглавия.

Но с Devil May Cry 4 Capcom слага край на тази традиция. Devil May Cry 4 ще излезе едновременно в Щатите и Европа през август тази година, за PS3 и xBox 360. PC потребителите ще трябва да изчакат до лятото на следващата година. В решението на компанията анализаторите виждат поредното доказателство, че времето на ексклузивните за една конзола заглавия е отминало, на пазара няма ясно доминираща платформа и издателите търсят все по-голям пазар за своите заглавия. Освен Devil May Cry, суперхитове като Grand Theft Auto 4 и дори Final Fantasy 13 ще се появят за други конзоли освен Playstation 3.

Devil May Cry 4 следва формулата на своите предшественици и залага на уникален визуален стил вдъхновен от японската анимация, безспирен екшън изпълнен със свръхестествени движения и сражения с епични пропорции, в които играчите се изправят срещу армиите на Ада. Последователите на мрачният рицар Спарда, предал своя тъмен господар и повел отчаяна битка за спасяване на човешката раса, заформят религиозна секта, която се зарича да брани света от демоните. Кръстена "Орденът на Меча", тази секта набира елитни воини, наречени "Свещени Рицари", обучени от деца да служат на ордена и изпълняват неговите задачи. Един от тези рицари е циничният, мрачен младеж Неро, станал свидетел на това как Данте, легендарният син на Спарда и герой от първите игри от поредицата, избива хиляди от неговите събратя. Дали потомъкът на спасителят на света не е преминал на страната на Ада?

Именно на този въпрос играчите ще търсят отговор в новата игра, за която Capcop са наели изцяло нов екип сценаристи и обещават далеч по-сложна и заплетена развръзка. Макар героят в новата игра да е нов, авторите си запазват правото на "изненада" и се носят слухове, че Данте ще бъде включен като игрови персонаж. Devil May Cry 4 ще предложи фотореалистична графика от ново поколение, с качество сравнимо с предварително рендираните клипове от предишните заглавия, и изцяло преработена бойна система в лицето на Неро и неговата способност да призовава демонични сили с дясната си ръка, предлагаща невиждани досега комуто-удари, способни да се разправят със стотици противници наведнъж!








Игри | Прегледи: 1131 | Файлове: 0 | Добавено от: KriSs | Дата: 2009-06-23 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментари (0)

Starcraft 2


Още си спомням думите на Джим Рейнър (тук преведени за удобство на читателите), който след смъртта на своя съюзник, приятел и герой на протосите - Феникс - се закани да отмъсти на Кериган за него и за всички, които тя е погубила по стремителния си и безскрупулен път към върховна власт не само над зерги, но и над терани и протоси. Освен че си ги спомням, още чакам деня, в който фелдмаршал Рейнър, командван от моите ръце, ще получи възмездие за всички битки, кръвопролития и жестокости, извършени от зергските плъчища на Кралицата на остриетата спрямо останалите светове и всички обитаващи ги живи същества.
Надявам се и от Blizzard Entertainment да си спомнят за думите, които те самите са написали, и направят така, че Джим Рейнър да изпълни успешно заканата си. Да, пламъчето на надежда гори, но само времето ще покаже дали желанието ми ще се сбъдне.

StarCraft трудно може да се опише с една дума, но ако все пак трябва да опитам, то най-добре пасващата, която ми идва на ум, е "феномен". Една от вечните игри. Играта с може би най-добре балансираните фракции от всички реалновремеви стратегии, които са правени някога. Еталон. Класика в жанра. Каквото и да се каже, би било малко и слабо описателно за тази игра. Редом с невероятния геймплей, StarCraft представи и една от най-добрите сюжетни линии за стратегия в реално време. Съвършени игри не съществуват, но тази бе и още е дяволски близо до определението.
Blizzard Entertainment отново пуснаха бомба с обявяването на продължението на играта на изложението в Сеул, Южна Корея. За жалост засега информацията около играта е доста оскъдна. Ще се опитам да я обобщя:
- играта ще използва нов и специално разработен за целта 3D енджин, като ще се използва и Havok енджина за по-реална физика;
- всяка раса ще има по няколко нови единици, а някои от вече съществуващите ще получат подобрения и нови умения;
- ще има (разбира се) както самостоятелна кампания за самостоятелна игра, следваща сюжета, така и мултиплеър.
Това е. Още е твърде рано да се говори за цена на играта, бета или демо версии, дата на излизане на играта, системни изисквания и всякакви други подробности. Освен гореспомената информация, има пуснати и два трейлъра, линкове към които ще намерите малко по-надолу. Може би двата най-важни за всички вас въпроси са кога ще излезе играта и какви ще са изискванията. Относно първия въпрос може да само да се спекулира. Едно е сигурно обаче - няма да е скоро. Играта е в много ранен етап, а и всички знаем, че Blizzard са известни със големите си закъснения и отлагания, така че въпросът в случая е не дали ще има закъснение, а колко ще е то. Относно системните изисквания също няма почти никаква информация, освен, че играта ще поддръжа и DirectX 10, но дали ще има специални ефекти, поддържани само от DirectX 10, все още не е ясно. Според засега известната информация разработчиците ще се опитат да покрият широк кръг от хардуер и така да дадат на потребители с не толкова нови и мощни компютри да могат да играят играта. Какво точно означава това, доколко щайго-толерантна ще бъде StarCraft 2 и дали просто ще тръгва или наистина ще се играе нормално и на по-слаби системи, това остава неразбулена мистерия. Остава само да чакаме и да събираме късчетата от информация, които Blizzard ще ни пуска отвреме навреме.

Ето и малко GamePlay



Игри | Прегледи: 1033 | Файлове: 0 | Добавено от: KriSs | Дата: 2009-06-23 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментари (0)




Както сигурно знате в майското издание на GAMEINFROMER има една купчина информация на тема Assassin’s Creed 2.
Не се съмнявам, че жадните за инфо вече са видели това което ще споделя по-долу, но все пак сметнах, че е ценно да структурирам инфото и на Български.
- Героят ни ще може да плува!;
- Работилницата на Леонардо да Винчи ще бъде в играта;
- Част от локациите който ще можем да посетим в играта са Базиликата Сан Марко (Saint Marks Basilica); Големия канал (The Grand Canal); Малкитя канал (The Little Canal) и Rialto bridge.
- действието в играта започва през 1476 г (Алтаир е от 1191);
- това означава, че ще играем като нов прародител на Дезмънд;
- Ще видим околностите на Тоскана;
- Споменава се фамилията “Auditore”;
- Основният персонаж се казва “Ezio Auditore de Firenze”
- Езио е благородник от Флоренция;
- Част от големите персонажи в играта са Макиавели, Caterina Sofrza и Лоренцо де Медичи;
- Ще управляваме една от летателните машини на Леонардо да Винчи;
- Играта ще има нова система “за популярност” която ще определя как вражеските войници и хората ще се отнасят към вас;
- Ще можем да обезоръжаваме враговете, и да използваме собствените им оръжия срещу тях;
- Ще имаме “специално движение” със всяко едно оръжие;
- Ще има 16 различни типове мисии;
- Вече няма да има “ease dropping” и “джебчийски” мисии;
- Ако ви пребият твърде много, ще се наложи да видите “уличен доктор” за да си възстановите силата напълно;
- в играта ще има скрити обекти (като знамената в първата игра), но за разлика от предишният път намирането им ще ви носи различни игрови бонуси, така че търсенето наистина да си заслужава;
- Тези обекти ще бъдат, знамена, статуи, златни монети и други който още не са разкрити;
- Ще има нови типове врагове с уникално поведени и слаби страни. Споменават се стрелци, елитни врагове, “dagger wielders”, “Brutish” бронирани войници, и тежко бронирани врагове. Споменават се също врагове с два меча и брадви, и нов тип “интелигентни” врагове с алебарди който ще “ръчкат с оръжие” по местата в който решат че сте се скрили;
- Ще можем да убиваме хора докато се крием в купи сено, но това разбира се може да издаде позицията ни;
- Ще можем да се катерим по-кули и да яздим коне;
- Опита за убийство на Лоренцо де Медичи е в играта;
- В играта ще има нощен/дневен цикъл;
- По играта работят 240 човека.

Какво знаем до сега?

- Ще имаме една камара нови оръжия от който да си избирам, включително брадва, чук, боздуган, копие, 2 вида мечове, копие/брадва (spear axe?) и два вида “малки остриета”;
Предвид факта какво правехме в предишната игра с 3 оръжия, представете си какво мазало ще настане сега!

Дата на Излизане >>>
17 November 2009

Игри | Прегледи: 1005 | Файлове: 0 | Добавено от: Sve | Дата: 2009-06-17 | Рейтинг: 5.0/1 | Коментари (1)

   PROTOTYPE разказва история на Alex Mercer – човек, преследван от миналото си и водещ тайна война в New York City. Когато действията му излизат от контрол съдбата на цялото човечество е заложена на карта, а конспирация, свързана с миналото му, хвърля тъмната си сянка върху събитията. Mercer може да приема формата и да придобива уменията на всичко, пред което се изправи, но ще му трябва малко повече от това, за да разкрие истината и да спаси себе си и света.

## Системни изисквания :

Минимални изисквания:

OS: Windows XP Service Pack 3 / Windows Vista

Processor: Intel Core2 Duo 1.86 GHz / AMD Athlon 64 X2 4000+

RAM: XP: 1 GB / Vista: 2 GB


Video card: NVIDIA GeForce 7800 GT 256 MB / ATI Radeon X1800 256 MB

DirectX: 9.0c

HDD: 8 GB


## Сайт на производителя :Activision

Игри | Прегледи: 837 | Файлове: 0 | Добавено от: Sve | Дата: 2009-06-17 | Рейтинг: 5.0/1 | Коментари (1)

Чат
Гласувай за Нас
Гласувай за тази страница в Българския ТОП Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!!